5 nočních můr marketéra přírodní kosmetiky

4,3 5
9

5 nočních můr marketéra přírodní kosmetikyzdroj: biooo.cz

Přírodní kosmetika je sice veskrze krásná, čistá a etická záležitost, ale její výrobci a prodejci též musejí být z něčeho živi. Takže je potřeba, aby se prodávala a ideálně, aby se prodávala taková, kterou máte zrovna skladem. A to je potřeba lidem říct. Tak nějak hezky. Aby pochopili, že ji potřebují. Pro jejich vlastní dobro, samozřejmě. A od toho máme v BIOOO marketingové oddělení. Jenže každý produkt má svá specifika a přírodní kosmetika jich má celkem dost…

Multifunkčnost

Většina produktů je tak multifunkčních, že když to tam napíšete, nikdo tomu nevěří. A výrobce nevěří, že by tomu někdo nevěřil a hledá další a další využití. Ale Bloody Mary z toho stejně neuděláte ani tak. Zdravíme doktora Bronnera!

Cena

Vazelína je pokaždé stejně drahá. Nebo spíš levná. Ovšem cena rostlinných surovin se odvíjí od toho, kde rostou, kdo a jak je pěstuje, jak se sklízí, jak jsou zpracovány, jak jsou skladovány... Takže máte dva produkty totožného složení, kde se cena liší v řádu stokorun. Bezesná noc zaručena.

Vůně

Není mnoho lidí, kteří vědí, jak ta která ingredience skutečně voní. „Ta levandule je nějaká divná, ne?“ No jo, jenže ona je to fakt kytka a ne molekula XZ00345. A taky je jich víc druhů a voní každý trochu jinak a taky každý rok trochu jinak, podle toho, jaké bylo počasí a kde přesně roste, tomu se říká chemotyp a .... Jo, jasně, je divná. Zabte mě.

5 nočních můr marketéra přírodní kosmetiky

Alergie

Většina běžně diagnostikovaných alergií, kterými trpí většina populace, by se dala shrnout pod jediný termín – alergie na přírodu. Místo toho, aby někdo řešil, jak můžeme být alergičtí na něco, čeho jsme součástí, tak nám EU brzy zakáže pobyt venku bez plynových masek. V našem zájmu samozřejmě. Takže já vám naopak ve vašem zájmu opravdu nemohu říct, jestli vám ten produkt vyléčí ekzém nebo ne. Aspoň, že vím, co si dát na uklidnění. Ale neřeknu. My nesmíme ani naznačovat…

Účinky

Žijeme v instantní době (ale málokdo ví, že instantní znamená okamžitý a ne rozpustný). Instantní káva, instantní nudle, instantní osobní rozvoj, instantní krása. Silikony, PEGy, třpytky, zvlhčovadla. Fotošop v tubě. Sice jen přesně na ten daný okamžik, ale koho to zajímá. To ani po těch letech lidi neví, že když se přidají k Temné straně, tak za pár let budou mluvit jako starej tuberák a potřebovat umakartovou masku? Asi proto chce jít děda George do toho dalšího dílu... Ok, ke každé lahvičce Martiny Gebhardt lístek na premiéru. Ale to mi asi u šéfů neprojde. Tak znovu...

Jak se vám článek líbil?