Sdílejte článek z magazínu
Zadejte e-mailovou adresu toho, komu chcete článek poslat. Nakonec napište své jméno, ať dotyčný ví, kdo mu článek zasílá.
Článek už putuje dál, děkujeme za sdílení.

Testování novinek: Je to dřina

Testování novinek: Je to dřina Testování nové Biooo kosmetiky je dřina.
Lucie van Koten
5,0 5
5

Testování novinek: Je to dřina zdroj: magifesn.cz

Dlouho očekávané kosmetické novinky, to je v Biuuu velká věc. Celý tým lidí se dost nadře, aby zhodnotilo kvalitu a silné stránky dané novinky. Je to důmyslná a naprosto precizně organizovaná akce s výbornou komunikací. Jinými slovy – to, co vyzkouší s úspěchem jedna, musí zákonitě mít druhá.

1. krok: Testující Lucka

Lucku Neumannovou znáte ze zákaznického servisu. Vyřeší všechno a přežila s námi už druhé Vánoce. Je máma dvou dětí, vypadá pekelně dobře i bez make-upu a to, že se jde na novinku podívat, cítíte už od výtahu. Vyžívá se ve vůních a dokonale vám popíše jednotlivé složky veškerých parfémů, co Biooo nabízí.

Mimo jiné ví všechno i o všech ostatních věcech. Každému z nás je záhadou, kde na to pořád bere, každopádně jí pod rukou prošla celá historie Biooo výrobků. Nevíme, který šampon dělá ten nejlepší objem, jaký krém nejlépe žehlí vrásky nebo co pomáhá na zažívání? Zavoláme Lucce.

Novinky tak kupuje jako první. Vyzkouší a pak sílou slova nutí nás ostatní si to koupit taky. „Normálně já se probudím a nikde žádný kruhy ani váčky pod očima. Vidíš? Nevidíš. No vidíš, o tom přesně mluvím.“

2. krok: Vyhodnocení situace

Mnohokrát se nám potvrdilo, že soudy naší Lucky jsou těmi soudy nejpravdivějšími. Pakliže tedy něco vychválí, tak to buď jen šíříme dál mezi zákazníky (v tom lepším případě), nebo si informaci jednoduše přebereme tak, že danou věc musíme mít taky (v tom horším případě).

3. krok: Potřeba se obětovat

Bereme to tak jako sebeobětování. Novinky se musejí vyzkoušet na vlastní kůži. Jak jinak mám poradit nebo pomoci někomu vybrat ten nejlepší krém, když sama nebudu vědět, jak dobře se vstřebává, že. Žádnou radost z toho, že denně musím vyzkoušet nové krémy, olejíčky, séra a masky, pochopitelně nemám.

Co jsme tímto postupem dosud zjistily?

Že suché šampony Eliah Sahil jsou to nejlepší, co naše vlasy mohlo potkat, nicméně je s tím potřeba se naučit pracovat. Na středně dlouhé vlasy stačí kávová lžička, kterou smícháme v dlani s vodou, naneseme ke kořínkům a hlavně – veškeré bylinky dobře a důkladně vypláchneme. Jinak na vlasech budou ulpívat.

Že před nanášením lávové země je dobré konečky vlasů ošetřit například jojobovým olejem. Lávová zem jej vymyje, přitom nepřesuší vlas.

Že kapička ricinového oleje je na noc výbornou prevencí tmavých kruhů pod očima. Proto je Biooo tak velkým odběratelem.

Že nikdy nevyřešíme boj mezi Májou a Luckou, které se už dlouho hádají, jestli je tulsi čaj lepší se sladkou růží či s příchutí masaly.

Že se minerální stíny Lily Lolo, ač se zdají hodně blýskavé, jednou vrstvou lze dokonale vystínovat oční víčko i bez výrazného třpytu. Stačí na to dobrý štěteček.

Že hnědá henna Henne Color chytá luxusní čokoládovou barvu bez červených odlesků. A za to jí tleskáme!

Že Coslys šampony překvapí nejen krásnou vůní, ale i tím, jak si poradí i s mastnými vlasy.

Takové testování kosmetiky je zodpovědná a vážná věc, ale společnými silami to zvládáme. Těžko však říct, jestli to děláme pro zákazníky, nebo sobecky samy pro sebe...