Sdílejte článek z magazínu
Zadejte e-mailovou adresu toho, komu chcete článek poslat. Nakonec napište své jméno, ať dotyčný ví, kdo mu článek zasílá.
Článek už putuje dál, děkujeme za sdílení.

Jak přežít zkouškové období a nezbláznit se

Přejít na sekci článku:

Hlavně klid

Hlavně klid zdroj: shutterstock.com

Čas zkoušky se neodvratně blíží a vám se při pohledu na hodinky dělá špatně od žaludku a nemůžete dýchat? Noc před zkouškou nemůžete usnout, převalujete se a přemýšlíte, co ještě všechno neumíte? Ať už jste učení věnovali opravdu dostatek času, nebo jste to tak trochu odflákli a teď se bojíte, jak to dopadne, nejdůležitější je zachovat klid. I pokud jste se opravdu pečlivě připravovali, tak vás strach nebo tréma může připravit o důležité body.

Pokud jdete s nervozitou už do postele, uvařte si ještě před spaním meduňkový čaj, který vám nejen zklidní nervy, ale také pomůže lépe usnout. Na nervy i na spánek je také odborník kozlík lékařský. U něj pak (stejně jako u meduňky) nehrozí problémy se vstáváním nebo otupělost. Pomůže vám i ráno před zkouškou zklidnit rozbouřený žaludek či utlumit bolest hlavy z přílišného nervového vypětí. Pokud nedáte dopustit na Bachovu terapii, tak si zkuste před spaním dát Dr. Bach Gelové perly pro klidný spánek Rescue Night. A nezapomeňte mít po ruce Bachovu krizovou esenci, to kdyby došlo na nejhorší a bylo vám opravdu na padnutí. Nebo ji použijte na uklidnění pro případ, že by se vám zkouška náhodou nepovedla.

Související produkt
Gelové perly pro klidný spánek, Rescue Night 1,7 g, 28 ks
Dr. Bach / 398 Kč
Gelové perly obsahující pět vybraných Bachových esencí si vás záskají chutí pomeranče a navodí vám příjemný pocit únavy a klidu.
Detail produktu