zdroj: unsplash.com
Zajímá vás, co si od Ježíška přejeme my v Biooo? My tu totiž jenom nepracujeme, ale také v Biooo nakupujeme, takže už přesně víme, co je pro nás nepostradatelné a co chceme ještě zkusit! Přečtěte si třídílný seriál o vánočních tipech z Biooo a nechte se jimi inspirovat.
Čistá hlava
Naše UX designerka Zuzana tráví většinu času u počítače. Proto by si k Vánocům přála očistný šampon proti volným radikálům od Argitalu, aby z hlavy smyla veškerý elektromagnetický smog. Sama prý sice neví, jestli tomu věří, ale šampon je podle ní „fakt super“ a používá ho i jako mýdlo. Vlasy krásně načechrá, zklidňuje podrážděnou pokožku a eliminuje nadměrné mastění.
Pak si Zuzka do dopisu připsala růžový deodorant od Weledy, protože je to přesně ten, který jí funguje skvěle. No jistě, každému vyhovuje deodorant jiný a mnoho z nás jich muselo vyzkoušet poměrně dost, než jsme se dostali k tomu našemu nejlepšímu. Zuzka si chválí i jeho vůni, která „je uklidňující, takže už jen z toho se člověk míň potí.“ :)
Zuzana Drápalová, UX designer
Zero Waste
Monika v Biooo provází nové produkty od začátku, tedy od jejich výběru, do konce, po jejich zviditelnění na eshopu. Dárek od Ježíška bere opravdu zodpovědně. Přála by si nerezový box se sponou od Made Sustained, aby se jednou provždy zbavila plastových krabiček!
Monika Alfred, administrátor produktů
Mýtické bytosti
Mýtické bytosti z obalů The Konjac Sponge Company nadchly našeho mastra v objednávkových formulářích Matěje. Ten má slabost pro všechno, kde jsou jednorožci. Taky by rád vyzkoušel tělové mýdlo Cranberry & Juniper od Mádary a jeho asi nejpoužívanejší produkt, který si proto přeje pořád, je CBD olej od HempTouch. A prý moc chce ponožky, tak mu nějaké s jednorožci popřejeme.
Matěj Václavek, vedoucí nákupu
Čtenáři
„Ježíšek mi každý rok naděluje nějakou knihu. Ten Biooo Ježíšek by mi mohl donést třeba Lexikon esencí od Taoasis, udělal by mi radost,“ říká event manažerka Kristina. „Krásný přehled jednotlivých esencí by byl praktickým pomocníkem a nemusela bych si stále půjčovat naše erární vydání,“ směje se. A moc by si přála také knihu od Wolfa-Dietera Storla, nejvíce Bylinkářské tradice, aby mohla na jaře hned něco vyzkoušet. Co se týče kosmetiky, Kristina si na seznam připisuje toaletní vodu od Florascent s vůní santalu a fialky. Co jsou pro Matěje ponožky, pro Kristinu je must-have kartáč na vlasy. Prý je pořád někde zapomíná, už má proto vyhlídnutý „kančák“ z hruškového dřeva od Redeckeru.
Kristina Kolářová, event manažerka