Krása přichází z Anglie

5,0 5
2

Krása přichází z Angliezdroj: shutterstock.com

British Beauty Brands mají zvuk. Zatímco dřív vládly německé značky a tradice přírodní kosmetiky prostě patřila precizním Němcům, tak dneska vládnou Britové. Kvalitní suroviny, moderní zpracování, luxusní obaly. To vše pro dokonalou péči o vaši pleť. A tak zavedené značky, jako byla Weleda, Lavera nebo Logona, nahradily nové hvězdy od Pai, Oskia, S5, Therapi, Elemental Herbology nebo Skin&Tonic. Chcete jít v kosmetice s trendy? Koukejte kam jdou Britové a vydejte se stejným směrem. British Beauty Brands je v kosmetice úplně stejný pojem, jakým byla německá přírodní kosmetika v devadesátých letech a francouzská kosmetika z lékárny ještě před pár lety. Britové jedou!

Kosmetický průmysl v UK se stává velmi významným a silně rostoucím odvětvím. Už od začátku nového tisíciletí postupně zvyšuje svůj podíl na anglické ekonomice. Spolu se zdravým životním stylem a posedlostí po věčném mládí kosmetický průmysl ukazuje nejen britským ženám, že na kvalitě záleží. Vznikají nové značky především v luxusnějším prémiovém odvětví, které nabízí dokonale propracovanou péči o pleť. Kosmetický průmysl v UK rostl i během ekonomické krize v letech 2008/2009 a v roce 2016 se předpokládá nárůst v odvětví až o 16 %. Kosmetika zaměstnává v Anglii více než jeden milion lidí a na trhu je mnoho možností k růstu pro nové i staré značky.

Přejít na sekci článku:

5 rozdílů britského přístupu

5 rozdílů britského přístupuzdroj: shutterstock.com

Čím jsou ale anglické kosmetické značky tak jiné? Čím se liší od běžně dostupné přírodní kosmetiky tradičního typu, jako je například německá Weleda nebo český Saloos?

  • Záleží jim na přírodním složení, kvalitě zpracování, luxusních obalech, ale už tak moc pro ně není důležitá certifikace. Ecocert, BDIH, Natrue, USDA Organics. Ani jeden ze světově rozšířených a známých certifikátů přírodní kosmetiky nepochází z Anglie. Jak kdyby vlastně na certifikaci nezáleželo, důležitější je přece složení a zpracování. To ovšem neznamená, že přírodní ingredience nejsou důležité. Ale papír na to zákazník přece nepotřebuje.
  • Dávají si pozor do čeho své výrobky balí. Konec levným plastům a zbytečným papírovým krabičkám. Krémy koupíte ve skleněných lahvičkách s kapátkem nebo ve skleněném kalíšku v plátěném pytlíčku. Je to šetrnější k životnímu prostředí a navíc to vypadá skvěle.
  • Péče o pleť je důležitá. Je až zvláštní, jak málo značek dekorativní kosmetiky v UK vzniklo v poslední době. Zatímco oblast péče o pleť nabídne nějakou novinku minimálně jednou za měsíc, tak dekorativní kosmetika stagnuje. Minimálně v Anglii, anglické značky se tak nějak specializují spíše na péči o pleť. A jde jim to sakra dobře. Tak dobře, že make-up snad ani nebudete potřebovat.
  • Technologický pokrok je naše nová modla, kašlem na tradice. Zapomeňte na tradiční postupy, tradiční konzistence i tradiční ingredience. Místo toho vyzkoušejte výživné krémy, které se okamžitě vsakují. Séra plná aktivních přírodních složek, o kterých se vám před pár lety ani nezdálo. Výzkum a vývoj prostě nezastavíte.
  • V jednoduchosti je krása. A tak vznikají malé kosmetické značky, které toho nabídnou na pohled málo. Čistící gel, jedno tonikum, tři krémy dle typu pleti, pečující pleťovou masku. A víc toho není potřeba. Proč taky? Však je lepší mít jeden kvalitní krém plný aktivních ingrediencí, jejichž účinky jsou ověřené, než nabídnout polici všech možných krémů, které toho vlastně až tak moc neumí.