Sdílejte článek z magazínu
Zadejte e-mailovou adresu toho, komu chcete článek poslat. Nakonec napište své jméno, ať dotyčný ví, kdo mu článek zasílá.
Článek už putuje dál, děkujeme za sdílení.

Co se nám povedlo v roce 2022?

zdroj: Tereza Veselá

Rok 2022 se pomalu ale jistě chýlí ke svému konci, a proto jsme se rozhodli, že se s Vámi podělíme o to, co se nám v něm povedlo. Zvětšili a zrekonstruovali jsme prodejnu v obchodním domě Kotva, podpořili jsme například neziskovou organizaci Pečuj doma, uvedli na trh novou značku Terranova Healt, a to vše se nám sešlo právě na otevíračce pobočky v Kotvě.

BIOO V NOVÉM A UVEDENÍ NOVÉ ZNAČKY

BiOOO v Kotvě obléklo zcela nový kabát. Dnes už není pouhou prodejnou a výstavkou produktů, ale stalo se přívětivým místem, kde se zákazníci cítí jako doma.

Čtvrtek 3. listopadu je dalším dnem, který se zapíše do historie obchodu BiOOO. Slavnostní otevření zrekonstruovaných prostor si nenechali ujít desítky lidí, pro které byl připraven pestrý program. Stálí klienti i náhodní kolemjdoucí obdivovali nové uspořádání prodejny. Zákazníci mají unikátní příležitost zažít domácí atmosféru. Prodejna je totiž zařízená jako skutečný byt se všemi pokoji. Disponuje kuchyní, koupelnou, obývákem, ložnicí, dětským pokojem pro starší děti i pro miminko. Každá z místností je vybavena zbožím, které ji vystihuje. V koupelně si tak můžete u velkého zrcadla vyzkoušet testry dekorativní kosmetiky, v kuchyni se inspirovat, z čeho vařit nebo čím umývat nádobí, v ložnici vás kromě pohodlné manželské postele nalákají přípravky pro dobrý spánek a u dětské postýlky vás třeba napadne, co koupit malému miminku.

Lidé se seznámili také se znovuobjevenou přírodní britskou značkou Terranova Health, jejíž výhradním distributorem po Česku a Slovensku se stalo právě BiOOO. "Jelikož tato značka u nás neměla své zastoupení, oslovila jsem britského výrobce a oni s námi s nadšením navázali spolupráci. S touto značkou jsme byli vždy moc spokojení a jsem ráda, že se nám ji k nám nyní opět podařilo dostat,“ říká marketingová ředitelka BiOOO a zakladatelka BiOOO Akademie Juliána Šoleová. Ta také dodává, že momentálně je v obchodech k dispozici 51 produktů od této značky, ale časem jich bude přibývat

Trocha vědomostí

Značku Terranova Health založil v roce 2008 Stephen Terrass, jedna z předních evropských osobností přírodní medicíny. Za svou více než kariéru přednášel na stovkách konferencí na různých místech světa a vyškolil další stovky lektorů. Hlavní myšlenkou značky je slogan „Nech v sobě zářit přírodu“. Složení výrobků je čistě přírodní, pouze z kvalitních a šetrně zpracovaných surovin. Většina rostlinných složek je zpracována metodou lyofilizace, tedy sušením mrazem, aby byly zachovány všechny hodnotné živiny v jejich přirozeném množství. Doplňky stravy jsou veganské, neobsahují želatinu, laktózu ani cukr či barviva a konzervanty. Každý produkt je obohacen o Magnifood komplex, což je unikátní synergická směs rostlinných látek a potravin bohatých na fytonutrienty, látky podporující vstřebávání a účinky živin. Terranova Health dokonce vytvořila vlastní kuchařku s nápady a tipy, jak jejich vitamíny zakomponovat do jídelníčku.

BiOOO pomáhá potřebným

Hlavní myšlenkou BiOOO je pomáhat – pomáhat tělu, aby bylo zdravější, pomáhat pleti, aby byla v lepší kondici a také pomáhat lidem, kteří se ocitli v těžké životní situaci. A tak jsme začátkem školního roku přišli s myšlenkou podpory neziskových organizací. Vždy se vybere jedna charitativní instituci, které věnujeme padesát procent zisku z prodeje jedné konkrétní značky. Již máme za sebou několik projektů, mimo jiné například společnost Pečuj doma, která už deset let podporuje lidi pečující doma o svého blízkého. BiOOO ji propojilo se značkou Terranova Health.

„Spolupráce se značkou BiOOO si velice vážíme. Moc děkujeme za jejich finanční podporu. Z obdrženého daru budeme financovat odlehčovací služby pečujícím rodinám. Pečující jsou často ve velkém dlouhodobém stresu, je pro ně složité skloubit péči o blízkého se svým profesním životem, musejí omezit nebo ukončit své zaměstnání a dostávají se do finanční tísně. Mimo to nemají čas na vlastní zájmy, sebepéči či setkávání s přáteli. Právě pomoc se zajištěním a financováním odlehčovacích služeb je pro ně jednou z klíčových potřeb a cestou k eliminaci jejich potíží. Kromě finančního daru děkujeme BiOOO i za otevření problematiky pečování o blízké pro širší veřejnosti“ promluvila za organizaci Pečuj doma Mgr. Magdaléna Grünbecková.

„V příštím roce bych ráda vybrala čtyři organizace, které bychom pravidelně podporovali a s kterými bychom během dvanácti měsíců udělali tři akce, z nichž získají prostředky,“ dodává Juliána Šoleová, marketingová ředitelka BiOOO a zakladatelka BiOOO Akademie.