zdroj: shutterstock.com
Když jde o péči o děti, tak většina z nás vyvíjí daleko více úsilí, než když jde o nás samotné. Přece jen každý tak nějak podvědomě chápe, že dítě je čistá a křehká bytost, které ne vše, co se kolem něj nachází, může být ku prospěchu. Snažíme se, aby děti jedly zdravě, sportovaly a trávily čas v přírodě. Chceme jim vytvořit dostatečně pevný a zdravý základ, aby pak nadále mohly v životě s klidem konfrontovat cokoliv dalšího.
A zrovna tak pečlivě vybíráme dětskou kosmetickou péči. V současné době máme na výběr z nepřeberného množství značek a produktů, ať už se pídíme po čistě přírodních produktech nebo nám stačí konvenční verze. Ale v tom množství nám často chybí ukazatel, který by rozhodl. Protože když jde o děti, tak každý produkt se tváří jako ten nejlepší, nejčistší a nejjemnější. Jak poznat, aby takový skutečně byl? Jedno měřítko se nabízí - jednota slov a skutků.
Přejít na sekci článku:
Když má kosmetika konzistentní karmu…
zdroj: shutterstock.com
aneb když slova a činy souhlasí. Jak vypadá člověk s konzistentní karmou? Věří tomu, co dělá, ví proč a veškeré jeho činy a slova jsou navzájem v souladu. Což není tak obvyklé, jak by se mohlo zdát (a jak by mělo být). A kosmetická nebo jakákoliv jiná značka? Chceme-li to vědět, musí nás zajímat daleko víc věcí než jen složení a cena. Kde se vyrábí a jak. Odkud jsou ingredience. Za jakých okolností jsou nakupovány. Do čeho jsou baleny. Jak je posuzována účinnost. Jestli a jak se firma podílí na idejích, které reprezentuje…
A pak je tu ještě jeden ukazatel - čas. Je mnoho lidí, značek, projektů, které moc pěkně začnou a jsou čistší než křišťálová studánka v nejhlubším lese. Ale pak se “něco” stane (většinou je za tím ego nebo peníze nebo obojí), dojde k popření velké části toho, co bylo dosud hlásáno a z křišťálové studánky je jen další zablácená louže, jakých je kolem všude plno. A zákazník nebo sympatizant jen smutně obhlíží trosky a musí hledat dál.
Jsou ovšem lidé, značky, projekty, které konzistentní karmu mají. Na které se můžeme spolehnout a ke kterým se vždycky můžeme vrátit, když se spálíme někde jinde. Nebo právě když hledáme něco, na čem nám obzvlášť záleží a co nebereme na lehkou váhu. Třeba zrovna kosmetickou péči pro naše miminko. A začneme-li o tom uvažovat v těchto intencích, je velmi pravděpodobné, že nakonec sáhneme právě po Weledě. Která je na trhu už skoro sto let a jejíž dětská řada je jedničkou na trhu v mnoha zemích na světě. Také vás zajímá proč?