Sdílejte článek z magazínu
Zadejte e-mailovou adresu toho, komu chcete článek poslat. Nakonec napište své jméno, ať dotyčný ví, kdo mu článek zasílá.
Článek už putuje dál, děkujeme za sdílení.

Dětská péče Weleda

Dětská péče Weledazdroj: shutterstock.com

Když jde o péči o děti, tak většina z nás vyvíjí daleko více úsilí, než když jde o nás samotné. Přece jen každý tak nějak podvědomě chápe, že dítě je čistá a křehká bytost, které ne vše, co se kolem něj nachází, může být ku prospěchu. Snažíme se, aby děti jedly zdravě, sportovaly a trávily čas v přírodě. Chceme jim vytvořit dostatečně pevný a zdravý základ, aby pak nadále mohly v životě s klidem konfrontovat cokoliv dalšího.

A zrovna tak pečlivě vybíráme dětskou kosmetickou péči. V současné době máme na výběr z nepřeberného množství značek a produktů, ať už se pídíme po čistě přírodních produktech nebo nám stačí konvenční verze. Ale v tom množství nám často chybí ukazatel, který by rozhodl. Protože když jde o děti, tak každý produkt se tváří jako ten nejlepší, nejčistší a nejjemnější. Jak poznat, aby takový skutečně byl? Jedno měřítko se nabízí - jednota slov a skutků.

Přejít na sekci článku:

Když má kosmetika konzistentní karmu…

Weledazdroj: shutterstock.com

aneb když slova a činy souhlasí. Jak vypadá člověk s konzistentní karmou? Věří tomu, co dělá, ví proč a veškeré jeho činy a slova jsou navzájem v souladu. Což není tak obvyklé, jak by se mohlo zdát (a jak by mělo být). A kosmetická nebo jakákoliv jiná značka? Chceme-li to vědět, musí nás zajímat daleko víc věcí než jen složení a cena. Kde se vyrábí a jak. Odkud jsou ingredience. Za jakých okolností jsou nakupovány. Do čeho jsou baleny. Jak je posuzována účinnost. Jestli a jak se firma podílí na idejích, které reprezentuje…

A pak je tu ještě jeden ukazatel - čas. Je mnoho lidí, značek, projektů, které moc pěkně začnou a jsou čistší než křišťálová studánka v nejhlubším lese. Ale pak se “něco” stane (většinou je za tím ego nebo peníze nebo obojí), dojde k popření velké části toho, co bylo dosud hlásáno a z křišťálové studánky je jen další zablácená louže, jakých je kolem všude plno. A zákazník nebo sympatizant jen smutně obhlíží trosky a musí hledat dál.

Jsou ovšem lidé, značky, projekty, které konzistentní karmu mají. Na které se můžeme spolehnout a ke kterým se vždycky můžeme vrátit, když se spálíme někde jinde. Nebo právě když hledáme něco, na čem nám obzvlášť záleží a co nebereme na lehkou váhu. Třeba zrovna kosmetickou péči pro naše miminko. A začneme-li o tom uvažovat v těchto intencích, je velmi pravděpodobné, že nakonec sáhneme právě po Weledě. Která je na trhu už skoro sto let a jejíž dětská řada je jedničkou na trhu v mnoha zemích na světě. Také vás zajímá proč?