Cyklická žena 2. část

5,0 5
4

Přejít na sekci článku:

Naplánujte si na dynamickou fázi

Naplánujte si na dynamickou fázizdroj: shutterstock.com

Začněte se zdravým stravováním a pravidelným cvičením. Pokud jste se snažily začít hubnout, cvičit nebo praktikovat nějaký detox v reflektivní fázi, s velkou pravděpodobností jste selhaly. Není se taky čemu divit – během menstruace jsme po právu více unavené a nechce se nám kdovíjak cvičit, honí nás chutě na sladké a další více či méně obvyklé chuťové kombinace, takže držet se nějakého dietního plánu je skutečně obtížné. Teď se však karta obrací a je ideální doba na to se vrátit zpátky do „zajetých zdravých kolejí“, nebo začít úplně od začátku.

Během tohoto předovulačního týdne se také snadněji zbavíte svých dlouhodobých zlozvyků a podaří se vám je nahradit je novými, zdravějšími návyky. Můžete tak snadněji postupně zvládnout přestat kouřit, pít klasickou kávu nebo vynechat z jídelníčku cukr. Vybudujte si pak nové a náhradní rituály, které nahradí ty staré a budou vás podobně uklidňovat a dodávat jistotu během dne – místo kávy se třeba naučte na kvalitní zelený nebo bylinkový čaj a život si oslaďte zdravějšími sladkostmi.

Vzhledem k tomu, že se nám myšlení, pozornost i paměťové schopnosti dostávají v této době na maximum, pokud studujete a je to jen trochu možné, naplánujte si studijní aktivity nejlépe do tohoto týdne. Jestli už máte studentská léta a s nimi spojené zkouškové období za sebou, využijte tento týden pro sebezdokonalování. Rozhodně vám polezou snadněji do hlavy anglická slovíčka a budete i lépe chápat gramatiku. Také se budete líp orientovat v odborných textech. Posílenou asertivní schopnost je dobré využít pro vyřizování reklamací, na které nemáme v jiných fázích dostatek energie ani sebevědomí. Užívejte si naplno tuto energickou fázi a těšte se, co vám přinese fáze expresivní ☺!

Jak se vám článek líbil?