Sdílejte článek z magazínu
Zadejte e-mailovou adresu toho, komu chcete článek poslat. Nakonec napište své jméno, ať dotyčný ví, kdo mu článek zasílá.
Článek už putuje dál, děkujeme za sdílení.

Attitude, co je vlastně zač?

zdroj: attitude

Možná už jste o téhle skvělé kanadské značce slyšeli, možná ne. Pokud se řadíte k druhé skupině, máte jedinečnou příležitost se s námi dostat do obrazu a zamilovat si skvělé produkty značky ATTITUDE stejně jako my!

To je jako v papíru?

"Přírodní produkty, méně plastů a více stromů", to je jeden z prvních velkých nápisů, který má značka ATTITUDE na svých stránkách, a který vlastně geniálně vystihuje jejich myšlenku. Nikoho už tedy asi nepřekvapí, že se tato firma snaží být šetrná k životnímu prostředí a skrze své produkty i ke zdraví svých zákazníků. Nicméně to není zdaleka všechno, protože náklonností k přírodě se pyšní kdejaká firma. Co je ale na značce ATTITUDE opravdu skvělé je, že své myšlenky dotahuje do posledních detailů. Takže u nich nenajdeme téměř žádné plastové obaly. Většina produktů, které nabízí, jsou prodávány v obalech papírových nebo opakovaně recyklovaných. Nemusíte se ale bát kusu kancelářské "áčtyřky", která se vám po pár dnech používání promastí a ošoupe. I tento aspekt má firma na zřeteli a produkty tak vydrží v normálním nepoškozeném stavu.

Jak firma vlastně vznikla

Firma ATTITUDE se zrodila na jaře roku 2005 v Kanadě. Její zakladatelé toužili po produktech, které by byly výhradně z přírodních ingrediencí. Maximální kvalita za dostupnou cenu byla myšlenka, které se firma držela. Nicméně důvodem, proč se zakladatelé nespokojili s dostupnými produkty, byla zejména myšlenka toho, z čeho všeho se skládají produkty, které každodenně používají. Když se totiž člověk podívá na složení, mnohdy s hrůzou v očích zjistí, že jeho oblíbený krém třeba obsahuje legálně užívané rakovinotvorné složky. A o to víc alarmující bylo uvědomění, že člověk vlastně detailně nezkoumá složení všech produktů, které užívá. Proto se rozhodli, že jejich produkty budou naprosto čisté a 100% bez nežádoucích látek. Vše je tvořeno z přírodních zdrojů bez živočišných složek, tudíž ani vegani se nemusí bát sáhnout po těchto produktech.

Nejde ji nemilovat

Pokud vás zatím ani tyto benefity nepřesvědčily, dejte šanci ještě několika dalším, díky kterým není možné si tuhle značku nezamilovat: 

  • Produkty jsou hypoalergení a tedy vhodné i pro ty nejmenší
  • Značka nabízí velmi široký sortiment, kde si vyberou těhotné ženy, děti i třeba zvířecí mazlíčci
  • Obsahují více než 95 % složek, které se biologicky rozkládají
  • Všechny výrobky mají příjemnou čistou vůni, přitom nejsou uměle parfemované
  • Obaly jsou 100% recyklovatelné, což je pro firmu samozřejmostí
  • Firma má certifikaci EcoLogo, která potvrzuje jejich šetrnost k životnímu prostředí, a také certifikaci EWG, která zaručuje výjimečnou čistotu a bezpečnost výrobků
  • ATTITUDE je členem organizace PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), největší neziskové organizace na světě, bojující za práva zvířat
  • Všechny výrobky ATTITUDE jsou vyrobeny z čistě přírodních ingrediencí, které neškodí ani vašemu tělu, ani přírodě. Tyto výrobky neobsahují toxické látky, jako jsou parabeny, silikony, hliník, tenzidy, umělá barviva, ftaláty nebo PPG a PEG glykoly, které jsou nejčastěji používané v konvenční kosmetice