Sdílejte článek z magazínu
Zadejte e-mailovou adresu toho, komu chcete článek poslat. Nakonec napište své jméno, ať dotyčný ví, kdo mu článek zasílá.
Článek už putuje dál, děkujeme za sdílení.

Death Stranding Director ' s Cut recenze friv hra-ještě lepší, ještě brilantnější

V některých hrách se chcete po chvíli vrátit. Dokonce i v lineárním, jediném, dobře upraveném nahoru a dolů. Chcete-li se vrátit, abyste se znovu vydali známou cestou, znovu prožili emoce a události, možná objevili něco nového. V tomto ohledu je Friv2Online strategie uvolnění" director 's cuts" jejích hitů prostě úžasná, což vám umožní znovu se ponořit do své oblíbené hry a získat z ní nové dojmy. Není to tak dávno, co jsme vám řekli o Ghost of Tsushima Director ' s Cut, nyní je čas seznámit se s režisérským vydáním Death Stranding. Všechny podrobnosti o novinkách jsou v naší recenzi.

Potřetí vyprávět o zápletce hry friv a emocích, které způsobuje, bude možná zbytečné. Najednou jsme prošli mnoho kilometrů po původním Death Stranding, putovali jsme do verze hry pro osobní počítače a nebudeme znovu chválit její scénář - už je známo, že zde je silný příběh kombinován s mistrovskou hrou slavných herců, vynikající režie a práce s kamerou a během průchodu se hráči budou současně snažit o společný cíl, zaplést svět vlákny interakcí a neustále se vloupat do vesmírů toho druhého - ale ne kvůli válce, ale kvůli spolupráci.

Hra Death Stranding je meditativní, mírně vytažená, někdy únavná, ale nakonec vytváří tu správnou atmosféru umírajícího světa, jehož obyvatelé se bojí opřít se o povrch, cestovat po rozsáhlých územích a překonávat překážky, kde se používá vše, od široké škály gadgetů po vynalézavost a sílu vůle protagonisty. Simulátor chůze v doslovném smyslu, kurýrní hra, která je zábavnější při doručování zboží než při boji s protivníky, silné prohlášení Hideo Kojima o lásce a budování mostů mezi lidmi po celém světě.

Pocit jednoty ve hře je působivý: když byly v předběžné verzi servery vypnuty kvůli údržbě a můj svět ztratil značky, budovy, silnice a další stopy zanechané jinými kurýry, zaplavil mě pocit osamělosti a jakési bezmocnosti.

Téměř dva roky po vydání na PS4, Death Stranding byl propuštěn na PlayStation 5 v director ' s Cut edition. Toto není jen nativní verze pro novou konzoli, ale také upravená ve všech ohledech, od vylepšení výkonu až po zavedení nového obsahu.

Stojí za to začít především z technické stránky. Death Stranding Director ' s Cut hraje na PS5 ve skutečném 4K (nebo upscaled na 4K a 60 fps v režimu výkonu). Poprvé jsem zažil hru friv na PS4 Fat, kde běžela na 1080p při 30fps s poklesem snímkové frekvence v akčních okamžicích, jako jsou souboje s bossy. To neovlivnilo herní zážitek, ale přesto bych chtěl lepší výkon. Teď je to všechno dobré a Death Stranding vypadá na PS5 úžasně.

Načítá se také velmi rychle: od spuštění hry do vzhledu sama v herním světě uplyne méně než minuta a většinu času zabírají počáteční cut-scény. Skákání mezi úkryty s Fragile Express trvá sekundu: i když se pohybujete mezi regiony, v tomto případě místo Načítací obrazovky uvidíte mezi výchozími a příjezdovými body pouze okamžitý výpadek.

Kromě krásného obrazu (mimochodem, nyní můžete povolit širokoúhlý displej v nastavení hry friv, který přidává černé pruhy nahoře a dole na televizoru se standardním poměrem stran 16:9), Death Stranding Director ' s Cut se také může pochlubit skvělým zvukem. Na PS5 hra podporuje 3D zvuk, a pokud hrajete s dobrými sluchátky, pohlcující efekt bude maximální.

Krátce před vydáním hry obdržela konzole aktualizaci systému, která vám umožní aktivovat 3D zvuk na běžných televizních reproduktorech: po povolení této možnosti se zvuk stal trochu bohatším a rozmanitějším, zvuková scéna byla doplněna o nové zdroje. Samozřejmě můžete dosáhnout plné ponoření pouze s herní náhlavní soupravou, ale pokud není po ruce, nová funkce přidá několik bodů do pokladnice dojmů.

A konečně, jak se očekávalo, Death Stranding Director ' s Cut přidal podporu funkcí ovladače DualSense. Reproduktor a gyroskop byly také použity na PS4, ale nyní existuje více zvuků vydávaných přes gamepad : pláč a smích BB byly spojeny zvukem vody, šustění trávy a sněhu. Tyto účinky se mi však zdály příliš rušivé, chtěl jsem je vypnout.

Hmatová zpětná vazba vám zároveň umožňuje lépe cítit pohyby sama, závažnost jeho zátěže a pád, který se mu stane. Gamepad dává do rukou bodových vibrací během běhu a spouštěče odolávají ve chvílích, kdy je nutné vyrovnat se zátěží na zádech, a čím více je, tím silnější je odpor. V epizodách, kdy musíte sevřít a držet obě spouště, aby Sam jemně sestoupil ze svahu nebo se brodil přes řeku, mě začaly bolet prsty.

Pokud jde o obsah, že Kojima Productions připravila spoustu nových produktů. Death Stranding Director ' s Cut zahrnuje všechny mise z PC verze související s Half-Life A Cyberpunk 2077 : Nyní si Sam může nasadit brýle Gordona Freemana, připevnit ozdobný ventil na zadní část hlavy, ozdobit si obličej kybernetickými implantáty, chytit tříkolku ve stylu cyberpunku, ozdobit kamion symbolem lambda atd. Je pozoruhodné, že mise pro extrakci "kosmetiky" z výše uvedených her jsou volitelné a natažené v několika kapitolách - nebudete moci jen jít do Death Stranding a získat veškerý bonusový obsah: budete muset běžet kolem míst, vedených radami z písmen.

Samův arzenál se rozšířil o další nástroje. Za prvé, zbraně: krátce po zahájení kampaně dostane hrdina energetickou pušku, která účinně vyřadí nepřátele. Pokud se vám to zdá málo, je Vám k dispozici stacionární věž. Tyto a další sudy si můžete vyzkoušet na střelnici umístěné v každém krytu. Aby bylo doručování nákladu snazší, nové boty, které zmírňují poškození při pádu, pomocný robot autopilota a neuvěřitelné katapultové dělo, které vystřeluje krabice na velkou vzdálenost: můžete vypustit náklad z několika set metrů a spustit k němu světlo.

Kromě toho byl na soundtracku rozšířen režisérský střih: nové písně lze poslouchat v Samově úkrytu (i když nevidím důvod trávit tam tolik času, bylo by skvělé mít možnost samostatně zahrnout skladby kdekoli, například během dodávky). Existuje také několik nových misí-nejsou povinné, ale doplňují tradici hry. Nakonec můžete postavit závodní dráhu na jednom z míst (nejprve musíte na staveniště přinést spoustu zdrojů ) a projet ji podle svého srdce, a to i v novém autě.

Na první pohled se zdá, že" Director 's Cut" Death Stranding má méně nového obsahu než nedávno vydaný Ghost of Tsushima Director ' s Cut. Není tomu tak: je toho hodně, ale neshromažďuje se na jednom místě jako samostatné místo, ale je rovnoměrně rozloženo po celé hře. Z tohoto důvodu stojí za to se vrátit, pokud jste ochotni nejen se podívat na nové mise a vybavení, ale znovu udělat celou cestu sama Bridgese, couriera a amerického hrdiny.

Jak firma vlastně vznikla

Firma ATTITUDE se zrodila na jaře roku 2005 v Kanadě. Její zakladatelé toužili po produktech, které by byly výhradně z přírodních ingrediencí. Maximální kvalita za dostupnou cenubyla myšlenka, které se firma držela. Nicméně důvodem, proč se zakladatelé nespokojili s dostupnými produkty, byla zejména myšlenka toho, z čeho všeho se skládají produkty, které každodenně používají. Když se totiž člověk podívá na složení, mnohdy s hrůzou v očích zjistí, že jeho oblíbený krém třeba obsahuje legálně užívané rakovinotvorné složky.A o to víc alarmující bylo uvědomění, že člověk vlastně detailně nezkoumá složení všech produktů, které užívá. Proto se rozhodli, že jejich produkty budou naprosto čisté a 100% bez nežádoucích látek. Vše je tvořeno z přírodních zdrojů bez živočišných složek, tudíž ani vegani se nemusí bátsáhnout po těchto produktech.

Nejde ji nemilovat

Pokud vás zatím ani tyto benefity nepřesvědčily, dejte šanci ještě několika dalším, díky kterým není možné si tuhle značku nezamilovat:

• Produkty jsou hypoalergení a tedy vhodné i pro ty nejmenší
  • Značka nabízí velmi široký sortiment, kde si vyberou těhotné ženy, děti i třeba zvířecí mazlíčci
  • Obsahují více než 95 % složek, které se biologicky rozkládají
  • Všechny výrobky mají příjemnou čistou vůni, přitom nejsou uměle parfemované
  • Obaly jsou 100% recyklovatelné, což je pro firmu samozřejmostí
  • Firma má certifikaci EcoLogo, která potvrzuje jejich šetrnost k životnímu prostředí, a také certifikaci EWG , která zaručuje výjimečnou čistotu a bezpečnost výrobků
  • ATTITUDE je členem organizace PETA(„People for the Ethical Treatment of Animals“), největší neziskové organizace na světě, bojující za práva zvířat
  • Všechny výrobky ATTITUDE jsou vyrobeny z čistě přírodních ingrediencí, které neškodí ani vašemu tělu, ani přírodě. Tyto výrobky neobsahují toxické látky, jako jsou parabeny, silikony, hliník, tenzidy, umělá barviva, ftaláty nebo PPGa PEG glykoly, které jsou nejčastěji používané v konvenční kosmetice
851dc42b607c7871f6c1eeaaae782c62