Proč jsou superpotraviny super

5,0 5
5

Přejít na sekci článku:

5 způsobů, jak jíst superpotraviny

5 způsobů, jak jíst superpotravinyzdroj: unsplash.com

Jsou zdravé, často i chutné, tak kam s nimi? Jestli budou tak super i v kuchyni... A jsou. Hlavně super praktické. Často ani nemusíte nic složitě vymýšlet, kombinovat nebo hledat a prostě si je dáte...

  • Jen tak. Hlavně pokud se jedná o sušené plody, jako je třeba goji nebo mochyně. Máte tak super zdravé uzobávání mezi jídly nebo jako rychlý dezert.
  • Do smoothie. Klasika všech hipsterů, sportovců, veganů a dalších milovníků zdravých cool věcí. A taky záchrana v případě, že vám chuť superpotraviny nesedla, protože smoothie snese skoro vše. A třeba takový konopný protein samotný není žádná velká laskomina, ale ve smoothie ho ani neucítíte.
  • Do studené kuchyně, co studené, rovnou té nejstudenější. Většina superpotravin je totiž skvělou příměsí do domácích zmrzlin. Živiny zachovány, index blaženosti na vrcholu a kýbl zmrzliny k televizi konečně přestává být výživovým faux pas.
  • Jako rychlou svačinu. Ať už samotné nebo lžička prášku přisypaná do jogurtu vám pomůže překonat únavu mezi jídly a často zastoupí i plnohodnotné jídlo.
  • Na vydatnou snídani. Můžete míchat s musli, ovesnou kaší (až po uvaření!), s chia pudinkem, s džusem… Je skutečně málo snídaňových jídel, kam nepropašujete žádnou superpotravinu. Že snídáte jen kafe, i když víte, jak strašně nezdravé to je? A co si do něj dát lžičku raw kokosového oleje nebo přepuštěného másla ghí? Uvidíte, že kdo jednou zkusí, už nechce jinak. ;-)